Be kategorijos
Kviečiame teikti pastabas Pedagogų karjeros modelio aprašo projektui iki 2022-06-13 d. (imtinai)

Kviečiame teikti pastabas Pedagogų karjeros modelio aprašo projektui iki 2022-06-13 d. (imtinai)

Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (toliau – ministerija) teikia derinti Pedagogų karjeros modelio aprašo projektą (toliau – Modelio projektas), kuris nusako mokytojų ir specialiųjų pedagogų, socialinių pedagogų, tiflopedagogų, surdopedagogų ir logopedų (toliau – pagalbos mokiniui specialistai) karjeros sistemos elementus, jų sąsajas, perėjimą iš vieno karjeros etapo į kitą, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų kompetencijas ir funkcijas bei kompetencijų atitikties ir veiklos vertinimo kriterijus.

Modelio projektas parengtas atsižvelgiant į: Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos, patvirtintos 2020 m. gruodžio 11 d. Lietuvos Respublikos Seimo nutarimu Nr. XIV-72 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos“, pagrindines iniciatyvas; Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo plano, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. kovo 10 d. nutarimu Nr. 155 „Dėl Aštuonioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programos nuostatų įgyvendinimo plano patvirtinimo“, 1.3.1 ir 1.3.2 veiksmus; 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. gruodžio 1 d. nutarimu Nr. 1016 „Dėl 2021–2030 m. plėtros programos valdytojos Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos Švietimo plėtros programos patvirtinimo“; 2021 m. rugsėjo 1 d. Susitarimą dėl Lietuvos švietimo politikos (2021–2030).

Ministerija, rengdama Modelio projektą, panaudojo projekto „Tęsk“ Nr. 09.2.1-ESFA-V-727-01-0001 metu sukurtus Pradedančiųjų pedagogų stažuotės modelio bei Pedagogų kompetencijų vertinimo, jų pripažinimo ir taikymo profesinėje veikloje instrumentų paketus.

Modelio projektas perengtas siekiant permąstyti ir tobulinti veikiantį atestacijos mechanizmą ir sukurti mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų kompetencijų ir praktinės veiklos vertinimo sistemą, kuri skatintų mokytoją ir pagalbos mokiniui specialistą tobulinti savo kompetenciją (-as), didintų mokytojo ir pagalbos mokiniui specialisto atsakomybę už ugdymo rezultatus ir profesinį tobulėjimą, skatintų jį materialiai.

Kviečiame susipažinti ir iki 2022 m. birželio 13 d. pateikti pasiūlymus ir pastabas dėl teikiamo Modelio projekto tiesiogiai komentuojant Google teksto dokumente >>>.

 Dėkojame kitoms Lietuvos švietimo asociacijoms už pasidalinimą aprašo projektu, kuris nebuvo adresuotas mūsų asociacijai.  

 LPA tarybos pirmininkas Tomas Jankūnas

ŠMSM atstovai:

raštą pasirašė Švietimo, mokslo ir sporto viceministras Ramūnas Skaudžius

parengė raštą – Liucija Jasiukevičienė, tel. +370 666 32 714, el. p. liucija.jasiukeviciene@smsm.lt

Tags :

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.